1. Millainen takuu tuotteilla on? 
Jokaisen tuotteen kohdalla sovelletaan tuotekohtaisia takuuaikoja ja -ehtoja, jotka on ilmoitettu tuotekuvauksissa. Mikäli kaipaat lisätietoja, ota yhteyttä asiakaspalveluumme


2. Olen saanut viallisen tai väärän tuotteen. Miten toimitaan?
Tuotteen ollessa jostain syystä viallinen tai mikäli sinulle toimitetaan väärä tuote, pyydämme ottamaan yhteyttä Laatukorun asiakaspalveluun sähköpostitse: laatukoru.verkkokauppa (at) laatukoru.fi tai soittamalla päätoimipisteeseemme numeroon 0400 110 045. 


3. Tekemäni tilaus ei ole tullut perille. 
Muistathan, että toimitusaika on 1-7 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote ei ole saapunut luvattuun aikaan mennessä, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluun.


4. Tuote löytyi verkkokaupasta, mutta sitä ei voitu toimittaa.
Joskus voi käydä niin, että tuote on loppu sekä varastosta että maahantuojalta / valmistajalta. Tällaisessa tapauksessa rahat luonnollisesti palautetaan tai tilalle ehdotetaan vastaavaa tuotetta.

5. Verkkokaupan toiminnassa on ongelmia.
Mikäli havaitset puutteita tai ongelmia verkkokaupan toiminnassa, ilmoitathan siitä meille osoitteeseen laatukoru.verkkokauppa (at) laatukoru.fi. 

6. Entä jos tietojani käytetään väärin? 
Pidä huoli siitä, etteivät tunnuksesi ja salasanasi joudu vääriin käsiin. Asiakas on aina vastuussa tilauksesta, mutta väärinkäyttöä epäiltäessä tulee ottaa yhteyttä Laatukoruun. Suljemme tarvittaessa käyttäjätunnuksesi.

7. Millainen vastuu Laatukorulla on, jos esimerkiksi tuotteen hinta, kuva tai tieto on jostakin syystä väärä? 
Laatukoru Oy pidättää oikeuden muutoksiin. Pyrimme kuitenkin olemaan mahdollisimman tarkkoja siinä, ettei verkkokaupassa ole vääriä hintoja, tietoja tai tuotteita, joita ei enää olisi saatavilla. Toivomme, että ilmoitat meille mikäli havaitset tuotetiedossa virheen.

8. Muut kysymykset ja palaute 
Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi tältä sivulta, ota yhteyttä Laatukoruun joko sähköpostitse laatukoru.verkkokauppa (at) laatukoru.fi, puhelimitse 0400 110 045 tai täyttämällä yhteydenottolomakkeen. Palautteesi on aina tervetullutta, jotta voimme kehittää verkkokauppaa jatkossakin mahdollisimman hyvin sinua palvelevaksi.